Логотип

Чорноморська міська територіальна громада

Одеська область, Одеський район

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) релігійної громади


Ідентифікатор послуги: 01100

Повна назва: Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) релігійної громади

Інформація про послугу: Після прийняття рішення про припинення релігійної громади створюється комісія з припинення та затверджується її склад. Якщо юрособа має намір змінити склад комісії, запис про це потрібно внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Строк: Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів: 1 день (календарні)

Вартість: Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 1 день (календарні)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Обласні, Київська та Севастопольська міська державна адміністрація

Хто і як може подати заяву:
  • заявник: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто
  • представник заявника: письмово; поштою (рекомендованим листом), особисто

Хто може звернутися: юридична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи
  • Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи

Умови і випадки надання

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.



У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є нотаріально посвідчена довіреність або довіреність, видана відповідно до законодавства іноземної держави.
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.










Результати та способи отримання результату
  • Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  • Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови
  • Строк та вартість надання послуги

    Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації, крім вихідних та святкових днів

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 1 день (календарні)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії
    • Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі .
    • Документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації
    • Невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи інших інформаційних системах, використання яких передбачено Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань".
    • Документи подано особою, яка не має на це повноважень.
    • Встановлення факту застосування санкцій відповідно до Закону України «Про санкції», які унеможливлюють проведення державної реєстрації.
    • Документи суперечать вимогам Конституції та законів України.

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" ст. 1, 3, 14, 15, 17, 28
    • Закон України Про свободу совісті та релігійні організації ст. 7-8, 12-14, 16
    • Наказ ЦОВВ від 09.02.2016 №№359/5 "Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи"
    • Наказ ЦОВВ від 23.03.2016 №№784/5 "Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи"