Чорноморська міська територіальна громада

Одеська область, Одеський район

02.05.2025 08:34

Засідання міської комісії з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат

5b1a8705-36c9-4249-a5f1-c21e82d98644.jpg

30.04.2025 року відбулось засідання міської комісії з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат під головуванням заступника міського голови Романа Тєліпова, за участю представників відділу економічного розвитку з питань соціально-економічного розвитку територій, туризму та міжнародних відносин Одеської районної державної/військової адміністрації, управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, Причорноморського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведено камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб Головного управління Державної податкової служби в Одеській області, Чорноморського відділу Одеської філії Одеського структурного підрозділу та структурних підрозділів виконавчого комітету Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області щодо несвоєчасної виплати заробітної плати, виплати її  менше законодавчо встановленого мінімального розміру, заборгованості зі сплати податків до місцевого бюджету та збільшення нарахування заробітної плати доведення її розміру до середньомісячної заробітної плати по Одеській області. Порядок денний був затверджений одноголосно.

На засіданнях були заслухані листи з поясненнями від 6 представників юридичних підприємств та фізичних осіб підприємців, які допустили заборгованість із заробітної плати, єдиному внеску та податкового боргу нараховували заробітну плату працівникам у розмірі, за меншому законодавчо встановленого мінімуму. За результатами роботи погашено боргу зі сплати податків до місцевого бюджету на суму 251,9 тис.грн.