29.12.2022 13:50
Огляд новин від КП "Чорноморськводоканал"
👩💼Під час прийому в службах водоканалу безпека відвідувачів і персоналу залишається в пріоритеті, тож наполегливо просимо вас дотримуватись правил безпеки, що діють у воєнний час.
Нагадуємо, що під час повітряної тривоги всі відвідувачі мають пройти у найближче 🙏безпечне укриття і перебувати там до того моменту, як повітряну тривогу буде відмінено.
👪Після повітряної тривоги прийом абонентів продовжиться.
За період з 01.12.2022 по 29.12.2022 року фахівцями служби Водозбуту 👷 проведені роботи, зокрема контролерами абонентських відділів вручені
☝️приписи боржникам послуг (борг понад 800,00грн) - 352 споживачам (з деякими спілкувалися особисто); знято контрольних показників лічильників води — 4911 абонентів; за робочі тижні грудня телефоном спілкувалися з 599 споживачем щодо сплати заборгованості (надавали роз’яснення стосовно оплати, розподілу обсягів послуг в багатоквартирних будинках, укладення договорів реструктуризації боргу з можливістю сплати частинами).
Знято квартирних лічильників з обслуговування для заміни (закінчився термін використання), або повірки – у 35 абонентів, повторне опломбування 75 лічильників.
Укладено договорів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення —34 споживачі.
☄Доставлено рахунків на оплату споживачам у термін до 29.12.2022 року – 26591. Прийнято на абонентський облік лічильників води – 10од.
👩💼За робочий тиждень по особистим зверненням надані роз’яснення - 157 споживачам, надана відповідь на письмові звернення особисто - 8 споживачам щодо розподілу послуг в багатоквартирному будинку (з встановленим вузлом комерційного обліку та інше).
Встановлена кількість антимагнітних стрічок - 2715 од.(від серпня 2022року).
👨🔧Продовжується тісна співпраця з юридичними особами щодо оплати за спожиті послуги.
👨👩 Шановні споживачі, ми розраховуємо на ваші оплати, бо вони є єдиним джерелом надходження коштів водоканалу. Звертаємося до всім мешканців і дуже просимо робити оплати за спожиту воду, звичайно, якщо сім’я має фінансову спроможність.
🏢 Водоканал працює в сталому режимі, цілодобово забезпечує мешканців послугами з водопостачання та водовідведення. Бригади слюсарів АВР працюють по змінам, як і фахівці дільниці водопровід, дільниці з обслуговування каналізаційних мереж, очисних споруд (слюсарі, інженери, оператори), енергетики.
👩💼 Нагадуємо, що плата складається з плати за послугу з водопостачання, плати за послугу з водовідведення.
Наші абонентські відділи працюють для вас, тож ви можете звертатися дистанційно, телефонами:
💧кабінет 203, абонентський відділ №1 - міський, (04868)5-03-15, 050-490-49-90 (також Вайбер)
💧кабінет 205, абонентський відділ №2 - сільський, (04868) 5-03-14, 050-155-49-90 (також Вайбер)
💧кабінет 207, абонентський відділ №3 - промисловий, (04868) 5-03-53, 050-188-49-90 (також Вайбер),
а можете відвідати, за потреби, і особисто.
🚰 Середньодобова подача води мешканцям складає близько 9 тис. м³.
💖 Бережіть себе і пам’ятайте про безпеку. 🇺🇦
Поділитись
Дізнайтеся також
12/02/2024
Довідка про виконані роботи КП «Чорноморськводоканал» за період з 02.02.2024 по 09.02.2024
Усі новини