Чорноморська міська територіальна громада

Одеська область, Одеський район

09.02.2023 14:00

Огляд новин та станом на 09.02.2023 від КП "Чорноморськводоканал"

63e4e13a27b28__111.jpg

Водоканал, як завжди працює заради безперебійного забезпечення всіх мешканців громади послугами з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. 🧑‍🔧 Виконують ремонтні та аварійні роботи наші хлопці з бригад АВР дільниці водопроводу та з обслуговування каналізаційних мереж, очисних споруд, енергослужби.

П’ять днів на тиждень працюють абонентські відділи — 👩‍💼 це наші дівчата, бухгалтера, контролери, інженери.

Якщо ви завершили 🚧 ремонтні роботи в садибі, побудували чи замінили водопровід, маєте намір та зокрема бажання приєднатися до комунальних мереж 🚰водопостачання та водовідведення — то вам до нас, звертайтеся у виробничо-технічний відділ водоканалу(ВТВ) кабінет №310, 3 поверх, проспект Миру, 41-а, з 🈸заявкою та переліком документів  згідно Правил 190 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0936-08#Text

Власне централізоване водопостачання має низку переваг:

🌀часто невисока вартість підключення (ТУ та проєктна документація);

🌀не потрібно самотужки купувати та встановлювати спеціальне обладнання (насосну станцію, різні реле);

🌀вода, що надходить вже пройшла первинну фільтрацію, знезараження, демінералізацію;

🌀тиск підтримується автоматично і зазвичай досить високий (не слід плутати тиск води на вході з напором води в крані);

🌀 можна користуватися водою розумно та економно (обов’язок: встановлення лічильника обліку води та укладення договору в абонентському відділі №2, приватний сектор, кабінет №205, 2 поверх водоканалу).

Графік роботи фахівців, за адресою проспект Миру, 41-а (адмінбудівля):

☝️з понеділка по четвер від 8:00 до 17-00,

☝️п’ятниця з 8:00 до 15:00

☝️обідня перерва з 12:00 до 13:00,

☝️вихідні дні - субота та неділя.

👷‍диспетчери водоканалу надають допомогу за номером: (04868) 6-10-29

В терміни з 02.02.2023 по 09.02.2023 року службою Водозбуту 👷‍ виконані роботи, насамперед контролерами абонентських відділів вручені ✏ приписи боржникам послуг (борг понад 800,00грн) - 68 споживачам (з деякими спілкувалися особисто); знято контрольних показників лічильників води — в 552 абонентів; за цей час ✏телефоном спілкувалися з 116 споживачами щодо сплати заборгованості (роз’яснення стосовно оплати, нарахувань, розподіл обсягів послуг в багатоповерхівках та договорів реструктуризації боргу з можливістю сплати частинами -1 укладений договір, на суму 25052,11грн).

🌪Доставляли повідомлення споживачам про повірку/заміну лічильників води термін використання яких вже понад 4 роки- 75 споживачам.

✏ Знято квартирних лічильників з обслуговування для заміни (закінчився термін використання), або повірки – у 11 абонентів. ✏ Укладено договорів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення — 20 споживачів. ✏ Доставлено рахунків на оплату споживачам в січні  – 26868. Повторно опломбовано -17 лічильників.

✏За робочий тиждень по особистим зверненням надані роз’яснення - 51 споживачу щодо розподілу послуг в багатоквартирному будинку (з встановленим вузлом комерційного обліку).

Встановлена кількість антимагнітних стрічок -2704 од.(від серпня 2022року).

👨‍🔧Продовжуємо роботу з юридичними особами щодо стовідсоткової своєчасної оплати заборгованості та контролюємо оплати.

👨‍👩‍ Шановні споживачі, ми розраховуємо на ваші оплати, бо вони є єдиним джерелом надходження коштів водоканалу. Звертаємося до всім мешканців і дуже просимо робити оплати за спожиту воду, звичайно, якщо сім’я має фінансову спроможність.

💎 Нагадуємо, що плата складається з плати за послугу з водопостачання, плати за послугу з водовідведення.

💦 Середньодобова подача води мешканцям складає майже 11тис. м³. 

Бережіть себе і пам’ятайте про безпеку. 🇺🇦