Чорноморська міська територіальна громада

Одеська область, Одеський район

01.03.2023 15:39

Як переоформити договір на послуги у разі зміни власника житла?

63ff55d125c71__301554237_5279815375400227_2605267077143976588_n.png

🏡Якщо в оселі змінився власник, то для переоформлення договору на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення необхідно надати наступні документи до абонентського відділу КП “Чорноморськводоканал” (на паперових носіях або в електронному виді)☝️:

💎заява нового споживача на укладання договору про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення;

💎копія документу, підтверджуючого право власності або користування на житло (договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди, рішення суду, технічний паспорт на квартиру, Витяг про внесення реєстраційного запису до Спадкового реєстру);

💎копія паспорта (має містити 1 та 2-гу сторінки, а також сторінку, де зазначено місце реєстрації),

💎копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру нового  власника (користувача) житла або його співвласників;

💎довідка про склад зареєстрованих (сім'ї) у житловому приміщені/будинку осіб (додаток №1), видану Відділом реєстрації обліку осіб виконавчого комітету Чорноморської міської ради (жителі міста) та сільськими адміністраціями;

💎власникам приватного будинку необхідно надати копію технічного паспорту  на об’єкт нерухомості (титульна сторінка і план земельної ділянки).

З питання переоформлення документації споживач може звернутися за адресою підприємства: м.Чорноморськ, проспект Миру, 41-А, 2 поверх

🌞міський відділ, каб.№203,

🌞приватний відділ, каб.№205, 

Отримати консультацію можна за номерами телефонів:

☎міський відділ -  (04868)5-03-15, 050-490-49-90 (також  вайбер);

☎приватний відділ - (04868) 5-03-14, 050-155-49-90 (також вайбер).

Надати документи для оформлення можна на електронну адресу підприємства  chornomorskvodokanal@gmail.com, cvk2019@ukr.net.