27.09.2023 10:49
Щодо повірки лічильників та змін у законодавстві
Шановні споживачі КП «Чорноморськводоканал», зверніть, будь ласка, увагу на зміни щодо повірки приладів обліку!
КП «Чорноморськводоканал» нагадує, що досі була чинна постанова КМУ від 5 квітня 2022 р. №412 “Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного стану”, відповідно до якої було продовжено термін чинності свідоцтв про проведення метрологічної періодичної повірки лічильників у час воєнного стану. Однак, ця постанова ВТРАТИЛА ЧИННІСТЬ!
Натомість, з метою забезпечення єдності вимірювань у державі в умовах воєнного та надзвичайного стану Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 07 квітня 2023 р. № 440 «Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного та надзвичайного стану». Дана постанова набрала чинності 04 червня 2023 року.
☝Згідно п. 3 вищевказаної постанови подання на повірку лічильників води на території України, крім територій, зазначених у пунктах 1 і 2 цієї постанови, забезпечується протягом трьох місяців після закінчення опалювального періоду.
Тобто, усі споживачі КП “Чорноморськводоканал” повинні подати на повірку лічильники води, строк дії свідоцтв про повірку яких закінчився у період воєнного і надзвичайного стану, протягом трьох місяців після закінчення опалювального періоду.
КП “Чорноморськводоканал” повідомляє, що згідно с. 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено договором. Міжповірочний інтервал лічильників води становить 4 роки.
☝Звертаємо увагу, що для зняття розподільного лічильника на повірку або у разі заміни лічильника на новий, ВАМ необхідно звернутися у відповідний відділ КП “Чорноморськводоканал” та викликати представника підприємства для зняття пломб на підставі письмової заяви з подальшим укладенням відповідного акту.
У разі виникнення питань, звертайтеся за телефонами до:
абонентського міського відділу №1 0504904990 або 0486850315;
абонентського приватного відділу №2 0501554990 або 0486850314;
абонентського промислового відділу №3 0501884990 або 0486850353.
З повагою, адміністрація КП “Чорноморськводоканал”.
Поділитись
Дізнайтеся також
12/02/2024
Довідка про виконані роботи КП «Чорноморськводоканал» за період з 02.02.2024 по 09.02.2024
Усі новини