Чорноморська міська територіальна громада

Одеська область, Одеський район

27.02.2024 09:28

Інформація до уваги розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів

65dd8f6bcead7__default_photo.jpg

Управління Державної казначейської служби України у м. Чорноморську Одеської області повідомляє, що в Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 №758  внесені зміни наказом Міністерства фінансів України від 18.01.2024 №23 «Про внесення змін до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.02.2024 №171/41516, а саме Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України ( далі – Порядок ) викладено в новій редакції.

Згідно з пунктом 3 наказу, Управлінню у тримісячний строк з дня набрання чинності цим наказом необхідно забезпечити переукладення з клієнтами договорів про здійснення розрахунково-касового обслуговування відповідно до вимог цього наказу.

У разі неможливості переукладання договорів про здійснення розрахунково-касового обслуговування з клієнтами, що розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих, і не здійснюють свою діяльність у штатному режимі, у строк, встановлений абзацом першим пункту 3 наказу, забезпечити переукладання таких договорів протягом трьох місяців з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні.

Наказ набрав чинності з дня його офіційного опублікування, а саме 23.02.2024.

Крім того, в новій редакції Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України (далі – Порядок) встановлено, що разом із карткою (тимчасовою карткою) зі зразками підписів та відбитка печатки до органів Казначейства клієнти подають інформацію про кваліфіковані електронні підписи та кваліфіковану електронну печатку (далі - Інформація) (додаток 10 до цього Порядку).

В Інформації зазначаються дані щодо наявного діючого кваліфікованого електронного підпису осіб, яким надано право першого і другого підписів, та дані щодо діючої кваліфікованої електронної печатки клієнта.

Інформація подається за підписом особи, яка згідно з карткою (тимчасовою карткою) зі зразками підписів та відбитка печатки має право першого підпису, та засвідчується відбитком печатки клієнта.

Інформація подається для надання доступу до СДО та автоматизованої системи подання електронної звітності клієнтами Казначейства.

Отже, зважаючи на вищевказане, просимо у найкоротший термін переукласти з Управлінням договір про здійснення розрахунково-касового обслуговування та надати інформацію про кваліфіковані електронні підписи та кваліфіковану електронну печатку  (додаток 10 до Порядку).