Чорноморська міська територіальна громада

Одеська область, Одеський район

07.03.2024 15:02

Щодо надання скан-копій трудових книжок

65e9bb307ff03__62b5a50a16fce989743014.jpg

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 № 1084 «Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі» Пенсійним фондом України (далі - ПФУ) розроблено низку заходів та модернізовано програмне забезпечення в частині оцифрування даних, що представлені у скан-копіях трудових книжок застрахованих осіб. Наразі страхувальникам надано можливість сформувати звернення щодо подання відомостей про трудову діяльність працівника до ПФУ через Веб-портал електронних послуг ПФУ у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування з обов’язковим накладенням страхувальником кваліфікованого електронного підпису для подальшої обробки ПФУ. Для цього призначено пункт кабінету користувача Веб-порталу електронних послуг ПФУ: «Надання скан-копій трудової книжки робітника» з блоку «Комунікації з ПФУ». Враховуючи наведене вище, а також з метою забезпечення наповнення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані якого приймаються для підтвердження трудового стажу під час укладання трудового договору, призначення пенсій та інших цілей, передбачених законодавством, просимо подавати скановані копії трудових книжок працевлаштованих працівників, які мають містити всі сторінки та поля, бути придатні для сприйняття їх змісту, зокрема дані про серію та номер бланків документів.

Також повідомляємо, що з червня 2020 року Пенсійним фондом України запроваджено нову сервісну послугу – автоматичне призначення пенсії через особистий електронний кабінет на вебпорталі е-послуг Пенсійного фонду України. Скориставшись сервісом, пенсія буде призначена автоматично після досягнення пенсійного віку з урахуванням всіх наявних в Пенсійному фонді даних без необхідності додаткових звернень та особистого відвідування сервісного центру Пенсійного фонду. Сервіс надає можливість надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію завчасно, без будь-яких часових обмежень. Крім того завчасно буде проведено опрацювання та, в разі необхідності, перевірку наданих документів. Заяви на «Автоматичне призначення пенсії» подаються через особистий кабінет Вебпорталу в блоці “Комунікації з ПФУ”. При переході на зазначену вкладку особі пропонується ознайомитись з інструкцією, дотримуючись якої буде сформовано анкету-заяву на автопризначення пенсії. За результатами опрацювання анкети-заяви в ПФУ користувач на Веб-порталі отримує інформацію щодо стану її обробки та за даними анкети-заяви в автоматизованому режимі буде проінформований про настання права на призначення пенсії, включаючи дату такого призначення, та її розмір. Веб-портал Пенсійного фонду України постійно оновлюється та розширює перелік послуг, які надаються в електронному вигляді, що робить систему призначення пенсії більш відкритою та доступною для кола осіб, сучасних та активних, які саме зараз набувають пенсійного віку або право на призначення пенсії.