19.08.2022 08:10
Звернення до споживачів КП "Чорноморськводоканал"
Вітаємо наших споживачів:
Абонентські відділи водоканалу працюють протягом тижня, Ви можете звертатися по вирішенню питань за телефонами:
💧кабінет 203, абонентський відділ №1 - міський, (04868)5-03-15, 050-490-49-90 (також Вайбер)
💧кабінет 205, абонентський відділ №2 - сільський, (04868) 5-03-14, 050-155-49-90 (також Вайбер)
💧кабінет 207, абонентський відділ №3 - промисловий, (04868) 5-03-53, 050-188-49-90 (також Вайбер).
Або звертайтеся особисто за адресою водоканалу: проспект Миру, 41-А.
✏з понеділка по п’ятницю від 8:00 до 17-00,
✏обідня перерва з 12:00 до 13:00,
вихідні дні - субота та неділя.
Все ще актуальна і важлива інформація, що під час повітряної тривоги всі відвідувачі мають пройти у найближче безпечне укриття🙏 і перебувати там до того моменту, як повітряну тривогу буде відмінено.
👪Після повітряної тривоги прийом абонентів продовжиться.
Бережіть себе і пам’ятайте про безпеку.
💧Диспетчери водоканалу надають допомогу за номером: (04868) 6-10-29
Задля зручності споживачів підприємство створило, і який вже діє від липня місяця чат-бот в Телеграм: https://t.me/cvk_od_bot
👨🔧Протягом робочого тижня контролери абонентських відділів вручили 78 споживачам приписи про сплату заборгованості (борг від 800,00грн). Під час контрольного зняття показників лічильників холодної води контролери встановлюють антимагнітні стрічки (станом на 15.08.22року встановлено 1607 од.). Станом на 15.08.2022 рознесено та вручено особисто, та надіслано у viber, також на електроні адреси — загалом 26947 рахунків на оплату послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
🚧Фахівці водоканалу протягом робочого тижня здійснили ремонтні роботи з заміни засувок в ПНС в селі та в місті, ліквідували витоки на мережах, здійснили прочищення каналізаційних колодязів, також планові роботи на очисних спорудах, провели благоустрій територій.
💧Середньодобова подача води складає близько 13 тисяч кубічних метрів.
🏢На сайті підприємства: https://cvk.od.ua/- можна читати новини, створити особистий кабінет, надавати щомісяця показники лічильників, робити оплати за послуги.