Чорноморська міська територіальна громада

Одеська область, Одеський район

15.09.2023 11:25

Інформація про надання окремих соціальних послуг

650416b5df43a__Сайт-превью,-копія-(2).jpg

Запроваджено в дію експериментальний проєкт з надання в закладах охорони здоров’я, які належать до сфери управління Мінсоцполітики, окремих соціальних послуг особам похилого віку, особам з інвалідністю з числа внутрішньо переміщених осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Учасниками експериментального проекту є Спеціалізований Трускавецький санаторій “Батьківщина” та Спеціалізований Миргородський санаторій “Слава”, які належать до сфери управління Мінсоцполітики.

Бюджетні кошти спрямовуються на оплату наданих учасниками експериментального проекту таких соціальних послуг:

  • надання притулку (тривалість надання послуги одній особі - не більш як шість місяців);
  • підтримане проживання;
  • догляд стаціонарний (не більш як 50 особам).

Крім того, може надаватися соціальна послуга соціальної адаптації.

Право на отримання соціальних послуг у межах реалізації експериментального проекту мають:

-  особи похилого віку,

- особи з інвалідністю з числа внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися з територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, в тому числі під час обов’язкової евакуації, або в яких житло зруйноване або непридатне для проживання внаслідок пошкодження та інформація про яке підтверджується відомостями Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації .

 

Умовою надання соціальних послуг є наявність довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

 

З питання надання соціальних послуг необхідно звертатись до управління соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області  (вул. Хантадзе, 8 А, каб. 11, тел. (04868) 25646, з понеділка по четвер з 8.00. до 17.00,  в  п’ятницю з 8.00. до 16.00, обідня перерва з 12.00 до 13.00).