Чорноморська міська територіальна громада

Одеська область, Одеський район

01.07.2024 08:48

Права споживачів при затримці гарантійного ремонту

668243214df7d__654464cfe6a73abcf2f774ec2732f676b45600df.jpg

Що повинні знати споживачів про свої права при затримці гарантійного ремонту.

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при наданні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару (гарантійний ремонт) їх мають усунути протягом 14 днів з дати пред'явлення вимоги або в інший строк за згодою сторін.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі.

Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача) зобов'язані мати обмінний фонд товарів. Перелік товарів, з яких утворюється обмінний фонд, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється, починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.